משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

השלישיה המנצחת לימי החורף

השלישיה המנצחת לימי החורף

קבלו את השלישייה המנצחת – שלושת התוספים שכדאי לכם (ולילדים)  להוסיף, כדי לחזק את מערכת החיסון ולעבור את החורף בשלום.

המדפים שלנו מלאים בכל טוב...יש מגוון עצום של צמחי מרפא ותוספי מזון, ושוב עולה השאלה, מה הבחירה הקלאסית כעת, עם תחילת החורף, לחיזוק מערכת החיסון, לשמירה והגנה מפני חולי או לעזרה במצב אקוטי?

אז גייסנו את המומחים שלנו וחזרנו עם תשובות! קבלו את שלושת התוספים שמטפלים בנטורופתיה וברפואה משלימה ממליצים.

ויטמין C – עמוד התווך של מערכת החיסון והבחירה הראשונה, הפשוטה והבטוחה לחיזוק מערכת החיסון, בכל מצב, אצל מבוגרים וילדים כאחד.

ויטמין C הוא ויטמין אחד – שמשפיע על מאות פעולות חיוניות בגוף, כל מערכות הגוף זקוקות לו ונתמכות בו ולכן חיוני מאוד לקבל אותו מהמזון, ולהשלים עם תוסף תזונה על מנת שנוכחותו תהיה מספקת.

ויטמין C מפחית עוצמת התקף אלרגיה, משמש כנוגד חמצון עיקרי בגוף, הכרחי לספיגת רכיבי תזונה אחרים כמו ברזל, סידן ואבץ. מגן על כלי הדם מפגיעה והתחמצנות, וכמובן מגביר את ייצור והפעילות של תאי מערכת החיסון, לרבות נוגדנים. ויטמין C עוזר לגוף להתגונן מפני מזהמים חיצוניים. בכל התמודדות שלמערכת החיסון – נטילת ויטמין C תעזור לחזק את המערכת ולהחלים מהר יותר וטוב יותר.

לא כולם יודעים, אבל ויטמין C משתתף בתהליך ייצור קולגן ולכן קשור קשר עקיף לבריאות העור, העצמות וכלי הדם.

אבץ- אבץ הוא מינרל חיני לבריאות האדם, אך לא כל כך מוכר.. רבים לא יודעים מהי חשיבותי ומהי פעילותו. בעוד שנטילתו היא במינון נמוך – נשים צריכות ליטול בן 11 ל 40 מיליגרם אבץ סה"כ, חשיבותו והשפעתו גדולים מאוד.

נוכחות מספקת של אבץ חיונית לתפקוד תקין של מערכת החיסון, לתהליכי ריפוי פצעים ולסינתזה של חלבונים.

בנוסף נוכחותו חיונית לבריאות המינית אצל הגבר, להתפתחות תקינה של עובר ולכן חיונית לנשים הרות, ויש לו תרומה משמעותית בתהליכי גדילה אצל ילדים לאורך גיל הילדות וההתבגרות.

ויטמין D עד לפני כמה שנים לא הבינו את חשיבותו של ויטמין D, ואולי גם מצבי חוסר בוויטמין D פשוט לא היו נפוצים כל כך.. עקב חשיפה מרובה יותר לשמש. אך עם העלייה במודעות לנזקי השמש ושמירה גדולה יותר, לצד חיים מודרניים "נוחים" יותר בבית ואוטו ממוגזים, כולנו חשופים פחות לשמש ולכן סופגים פחות ויטמין D. מחקרים בעשור האחרון הראו שיש לא מעט חוסר בו, והבינו את חשיבותו העצומה.

שימו לב – נוכחות מספקת של ויטמין D חיונית לבריאות העצמות וחוסר בו קשור אומנם בקשר עקיף, אך קשר קיים, להמון תופעות. נוכחות של ויטמין D מעודדת ספיגת סידן ממערכת העיכול ושומרת על רמות מאוזנות של סידן וזרחן בעצמות וגם בדם, ויטמין D מעודד תהליכי בניית עצם ומפחית תהליכי פירוק עצם.

חוסר בוויטמין D מחמיר תופעות דלדול עצם ופגיעה בעצם אצל מבוגרים, נטילתו תוכל להקל גם כאשר יש כבר תהליך דלדול עצם. נטילתו חיונית לתהליך שיקום משברים וחיונית בעבור מבוגרים וקשישים.

בנוסף למערכת השלד, מחקרים מצאו כי יש לוויטמין D קשר למניעת מחלות כמו סוכרת, סרטן ומחלות לב וכי הוא קשור לפריון הגבר והאישה ויש לו תפקידים נוספים בבריאות מערכת הנשימה, המוח והלב.

 למעבר לרכישת השלישייה המנצחת לחורף במבצע

נכתב על ידי צוות האתר


1 תגובה

  • אורלי אוריה

    בוקר טוב אשמח לרכוש האם ניתן לרכוש טלפונית

השאירו תגובה