משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

הבלזם הירושלמי

הבלזם הירושלמי

הבלזם הירושלמי היא פורמולה עתיקת יומין המבוססת על שרפים, ושמנים נדיפים וכוללת את המור והלבונה בצורת שרף. מה היוחדיות של הבלזם הירושלמי? מדוע היא הפכה להיות רלוונטית ומדוברת היום?

נקודת ההתחלה של הבלזם

הראשון שייצר את הבלזם היה האב אנטוניו מנזאני, די קונא, שחי במאה ה- 18 ושימש כנזיר במנזר הפרנציסקאני בעיר העתיקה של ירושלים, האב אנטוניו שימש כרופא ורוקח ופיתח את תרכובת הצמחים הטיפולית שהתבססה בעיקר על שרף המור והלבונה וגם שמן אתרי לבונה. הבלזם שימש כתרופת פלא לחיזוק וטיפול פנימי וחיצוני, בפרט לטיפול בבעיות עור כמו חיטוי פצעים וטיפול במחלות עור ובשימוש חיצוני כטיפול בבעיות במערכת העיכול כמו: כאבי בטן, תולעים וטפילים במעי, טחורים וגם דלקות וזיהומים שונים בגוף.

הליקובקטר זה דלקת?

בימינו, ישנם כמה פורמולות בודדות הנקראות בלזם ומתבססות על הבלזם הירושלמי המקורי, הידועה מכולן היא הבלזם הירושלמי של ראן בוטניקלס המורכבת משרף אלת המסטיק וצמח האלו-ורה בנוסף לשרפי המור והלבונה. השימוש בתרכובת הטיפולית מתאים לטיפול בעיקר במצבי דלקת פנימית וזיהום, ואלו יכולים להתרחש ממגוון רב של סיבות.

הליקובקטר פילורי הוא לא דלקת, אבל הוא אחת הסיבות העיקריות ליטול מתמצית הבלזם הירושלמי. גם חיידק ההליקובקטר פילורי וגם פטריית השמרים "קנדידה" גורמות לחוסר איזון רחב בפעילות העיכולית, הן פוגעות במעיים ומשפיעות לרעה על תפקודי הגוף, מייצרות חולשה חיסונית, תשישות וחוסר איזון כללי. הליקובקטר פילורי גורם לכיבים (אולקוס) ונוצר תהליך דלקתי המאופיין בכאב. לכל  אלה תמצית הבלזם עוזרת, מטפלת בדלקת, מרגיעה את העיכול ומאפשרת תהליך ריפוי פנימי.

הבלזם הירושלמי מתאים לטיפול גם כאשר ישנו כיב אחר בגוף, לרבות כיב עיכולי, מטפל בטחורים, פצעים, מחלות שמאופיינות בזיהום ואפילו בשפעת קשה או וירוסים חוזרים.

לאחרונה צצו מחקרים שקישרו את הלבונה לטיפול בנגף הקורונה, והראו לנו שאותם מרכיבים עתיקים ששימשו גם בתערובת הקטורת בבית המקדש – מור ולבונה, חוזרות להיות רלוונטיות בימינו אנו.

לצד השימוש הפנימי (בבליעה) ניתן לטפטף מהתמצית ישירות על כיב , נגע או זיהום המופיעים על פני העור.

 

נכתב על ידי צוות האתר.

 

מעבר לרכישת בלזם ירושלמי

 


2 תגובות

  • בתיה מקדסי

    כמה זמן לקחת שיש הליקובקטר

  • בתיה מקדסי

    האם יש לתרכיז הזה תופעות לוואי .?

השאירו תגובה