משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

מלח אנגלי- תתפלאו מה אפשר לעשות איתו

מלח אנגלי- תתפלאו מה אפשר לעשות איתו

מלח אנגלי

נתחיל בהבהרה: מלח אנגלי הוא לא מלח המשמש לבישול, אלא מינרל טבעי המורכב ממגנזיום וסולפאט (גופרית) השימושים הנפוצים במלח אנגלי הם עבור העור, להרגעה וטיפוח, עבור השרירים וגם כטיפול בבעיות שונות.

האייכויות הטיפוליות של מלח אנגלי הן היכולת שלו להרגיע ולהרפות שריר (תכונה המקושרת למגנזיום) והיותו מחטא, מכווץ ומאיץ ריפוי (תכונה המקושרת לגופרית) בעוד ששימוש פנימי במלח אנגלי שנוי במחלוקת ואין המלצה גורפת להשתמש בו בבליעה, השימוש באמבט משרה הכולל מלח אנגלי הוא טיפול בטוח ויעיל.

לאלו מצבים הוא מתאים? ואיך משתמשים בו?

מלח אנגלי מרגיע את מערכת העצבים המרכזית, מרפה שרירים, מרגיע כאב ומשפיע גם על הרגעת הנפש, הוא עוזר להפחית נפיחות ודלקת ולכן הוא מתאים לשימוש במצבים של נפיחות בצקתית, כאב מפציעת ספורט או תאונה או מכה יבשה.

מלח אנגלי סופח רעלנים מהגוף ולכן הוא מתאים גם כאשר ישנו גרד עורי לא ברור, מרגיע את המקום ומושך החוצה את הרעלנים.

למלח אנגלי תכונת חיטוי וגם כיווץ והוא יעיל לטיפול במצב של טחורים או פיסורה, מרגיע כאב וגם מכווץ את כלי הדם הקטנים ומסייע להחלמת המקום. הטיפול מתאים גם לנשים לאחר לידה שבעיות אלו נפוצות עבורן.

עבור חולי סכרת הסובלים מכיבים ופציעות, אבמט מלח אנגלי לרגליים היא טיפול מקל, מרגיע שעוזר גם לחיטוי ולריפוי מקומי.

אמבט מלח לרגליים עוזר לרכך עור קשה וניתן להכין עם המלח האנגלי פילינג טבעי: ערבבו חצי כוס מלח אנגלי וכוס שמן זית, מומלץ להוסיף  כמה טיפות של שמן אתרי מחטא כמו עץ התה או לימון ושמן אתרי ריחני ומרגיע כמו לבנדר או גרניום. יש לערבב הכל יחד ולעסות את הרגליים בעדינות. ולשטוף בסיום.

אמבט גוף עם מלח אנגלי מתאימה גם לצורך הרפייה עמוקה של שרירי הגוף, למשל עבור ספורטאים או מי שעסק במאמץ פיזי רב ומשפיעה לטובה גם כמרגיעת נפש ומעוררת שלווה.  המגנזיום מסייע ביצירת סרטונין, מוליך עיצבי הקשור לתחושת רוגע, מצב רוח טוב ושינה. ניתן להוסיף לאמבט 2-3 טיפות שמן אתרי מרגיע כמו לבנדר או שמן אקליפטוס כאשר השרירים תפוסים כתוצאה משפעת או התקררות.

 

כמה מלח לשים באמבט?

צורת השימוש הנפוצה והבטוחה היא טבילה באמבט מלח או השרייה של איבר ספציפי, כגון רגליים באמבט.

לאמבט גוף מלא יש להוסיף 2 כוסות מלח אנגלי ולגיגית  מים גדולה, עבור יד או רגל, יש להוסיף חצי כוס מלח אנגלי.

 
לרכישת מלח אנגלי במחיר מבצע!

 


7 תגובות

  • רמי רחמני

    האם המלח האנגלי טוב לפטרת בעור

  • אותם

    למה מסוכן לחוליg6pd?

  • רמי

    האם המלח האנגלי לאמבט אפשר להוסיף 1 גרם בלבד לליטר וחצי מים מסוננים כמינרל אחד מתוך 3 כפי שמומלץ עי רופאים .או שהמלח הזה שונה ממלח אנגלי אחר.

  • גל

    עוזר למצבים רבים מאידך מסוכן עד קטלני לחולי G6PD.

    חובה לציין זאת!

  • גל

    עוזר למצבים רבים מאידך מסוכן עד קטלני לחולי G6PD

השאירו תגובה