משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

פרחי באך – טיפות קסם שמביאות איזון!

פרחי באך – טיפות קסם שמביאות איזון!

את הבקבוקון הקטן שנקרא רסקיו בטח ראיתם בבתי המרקחת וחנויות הטבע, אולי גם ניסיתם.
מה הסוד מאחורי הטיפות האלה? מה יש ברסקיו שכל כך עוזר להרגיע? למי ולמה פרחי באך מתאימים?

הכירו את פרחי באך – שיטת טיפול הוליסטית להשגת איזון נפשי ואנרגטי.

 

ריפוי – הוא תמיד השבה לאיזון אנרגטי

זוהי הנחת היסוד של ד"ר אדוארד באך, מי שחקר ופיתח את שיטת הטיפול ב"פרחי באך" לפני כ- 90 שנה.

ד"ר באך, היה רופא וגם בקטריולוג באנגליה, הוא הבחין כי הרפואה שהוא מציע בעצם מזהה סימפטום ומטפלת בסימפטום, ולרוב הוא חוזר שוב. הוא גם הבחין שפעמים רבות הרפואה שהוא מציע היא להחדיר לגוף נגיף (כמו חיסון) שהוא בעצם גורם שלילי. ד"ר באך יצא למעין "מסע חיפוש" ובמהלכו הוא הבין שיש מכנה משותף לכל המטופלים שמגיעים אליו: לא משנה מהו התסמין הפיזי\ ביטוי המחלה, תמד יש מאחוריה "שורש" נפשי או אנרגטי – ד"ר באך הגדיר את זה כ"יציאה מאיזון" והבין שכדי לרפא באמת הוא צריך לזהות את התדר שיצא מאיזון ולפעול כדי להשיב את האיזון מחדש, ואז יתקיים תהליך ריפוי והתסמין יעלם.

בתהליך הזה חקר ד"ר באך והגדיר 7 קבוצות של מצבי נפש שמבטאים חוסר איזון ולמולם אפיין סה"כ 38 תמציות צמחים שונות, שלכל אחת יש "מטען אנרגטי" מסוים המתאים לטיפול במצבי נפש אלו.

7 קבוצות של מצבי נפש, שגילה ד"ר באך הן:

פחד

חוסר בטחון

חוסר עניין בהווה

בדידות

רגישות יתר לרעיונות והשפעות הסביבה

ייאוש או דיכאון

דאגת יתר לזולת

כל אחד ממצבי הנפש האלה הוא "השורש" והוא מתבטא בצורה אחרת ובעוצמה אחרת אצל האדם. בטיפול בפרחי באך עוסקים תחילה באבחון ואפיין של המצב ושל שורש הבעיה ורק אז מתאימים את תמצית הצמחים הנכונה.

 

איך פרחי באך עוזרים לטפל בבעיה פיזית?

ד"ר באך הבין שגם לבעיה פיזית יש שורש אנרגטי, ותמיד צריך לזהות איפה החוסר איזון. לכן טיפול בפרחי באך , על אף שעוסק בתמצית אנרגטית - שמכילה מים עם תדר ולא חומר פעיל, תשפיע על כל הרבדים – נפשי, רגשי, אנרגטי וגם פיזי. פעמים רבות הטיפול בעזרת תמציות פרחי באך מביא למודעות של האדם תהליכים פנימיים, שהוא לא היה ער אליהם, כמו דפוסי חשיבה עמוקים, זיכרונות, רגשות עמוקים ועוד. כך נחשף שורש הבעיה. בנוסף, התדר\ המטען האנרגטי של תמציות הפרחים מביא לאיזון והסימפטומים נעלמים.

כשפונים לטיפול בפרחי באך אפשר לפנות בגלל בעיה פיזית או רגשית, תנו למטפל שלכם לעשות את תהליך האבחון והזיהוי.

השימוש בפרחי באך מתאים לתינוקות, ילדים, מבוגרים וקשישים. אין שום מניעה.. מכיוון שאין שום חומר שעלול להיות מסוכן.

מה מכילה תמצית פרחי באך?

התמצית עצמה מורכבת ממיצוי צמח מסוים כמו נץ החלב, ורד בר, ארז ועוד...את המיצוי מהלו במי מעיין או מי טל. בעצם נוצרה תמצית של מים שנושאת בתוכה זיכרון\ מטען אנרגטי של תדר מסוים. ולא חומר פעיל שניתן למדוד במעבדה. כאשר מטפל מוסמך בפרחי באך מכין פורמולה למטופל הוא למעשה לוקח רק טיפות בודדות מתמצית הצמחים, ולרוב משלב בפורמולה בן 2-5 סוגי פרחים. את הטיפות הללו הוא מוהל בעוד מים מינרלים ומוסיף גם כמה טיפות בודדות של ברנדי לצורך שימור. כמות הברנדי אינה בעייתית לילדים ותינוקות, אך אם מדובר בנגמלים לאלכוהול ניתן לנדף את האלכוהול או להחליף אותו.

 

אז איך קונים "רסקיו" בחנות?

רסקיו היא למעשה תמצית ייחודית ושונה של פרחי הבאך.

רסקיו היא פורמולה מוכנה, שמשלבת 5 תמציות פרחים שנותנים מענה להתמודדות על משהו אקוטי שגורם ללחץ, חוסר שקט, פחד. היא תתאים לדוגמא לפני שהולכים לבדיקה מלחיצה כמו רופא שיניים, לפני מבחן או טסט נהיגה. לפני אירוע שמעורר לחץ כמו חתונה או הופעה מול קהל. לפני ניתוח וכדומה.

השימוש הוא לזמן קצר, יום לפני האירוע, וזהו.

לא מדובר בתהליך ריפוי ארוך ועמוק.

לכן ניתן לקנות אותה וליטול אותה באופן עצמאי, ללא תהליך אבחון וליווי של מטפל.

את השימוש בשאר תמציות פרחי הבאך יש לעשות רק בליווי של מטפל מוסמך שיודע לאבחן, להתאים וללוות.

 

למעבר לרישת פרחי באך במבצע


1 תגובה

  • יפעת כהן

    אשמח קצת מידע על התמצית שמתאימים לכל אחד תודה לפי מה זה אבחון .

השאירו תגובה