משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

פרוביוטיקה 10 של מגן

פרוביוטיקה 10 של מגן

נלחמים בחיידקים!!

אנטיביוטיקה? לצערנו כולנו מכירים. ואת הפרוביוטיקה זכינו להכיר רק בעשרים שנה האחרונות ומאז הפכה הפרוביוטיקה למוצר חובה בכל בית ובכל גיל. זאת הדרך שלנו לשמור על איזון, לחזק את החיסון ולטפל בבעיות עיכול. 

מעצירות ועד מצב הרוח - שימו לב לפעילות רחבת הטווח של הפרוביוטיקה.

כל כמוסה קטנה של  פרוביוטיקה 10 מכילה בתוכה 10 בליון חיידקים פרוביוטים, מ- 10 זנים שונים. 

השילוב הזה הוא שילוב מנצח כי הכמות של החיידקים היא גדולה ולכן הספיגה טובה והפעילות הרפואית בהתאם והשילב בין הזנים השונים נותן מענה שלם לבריאות הגוף, מאחר וכל זן יש לו את ההשפעה היחודית שלו. שילוב של 10 זנים, מהחזקים ביותר, מצליח לגעת ולהשפיע על כל מערכות הגוף, כמו שתן, עיכול, פעילות חיסונית ועוד ונותן מענה שלם לכל אחד בכל גיל. 

איך החיידקים הטובים מכסחים את הרעים??...

מאחורי כל מצב חולי ישנו חוסר איזון. לכן תשתית של כל טיפול נכון היא קודם כל להחזיר את האיזון לגוף ולהגביר את אוכלוסיית החיידקים ה"טובים" הפרוביוטיים. 

איזון מערכת העיכול, היציאות ותסמינים שונים - כמו נפיחות בבטן, גזים, בחילה. נטילה יומית של פרוביוטיקה עוזרת להסדיר את פעילות מערכת העיכול בשלמותה, להרגיע כאב או התכווצות, לאזן יציאות שלשוליות או עצירות והיא חיונית גם במצבים של פרזיטים במעי (תולעים, פטריית שמרים קנדידה, הליקובקטר פילורי) או מחלות מעי דלקתיות (קרואן, קוליטיס)

הגנה חיסונית

חיזוק הגוף לפני, בזמן ואחרי נטילת אנטיביוטיקה - יש פעמים שנטילת אנטיביוטיקה היא חיונית. במצבים אלה, לצד התרומה שלה, גוררת האנטיביוטיקה בעיות אחרות - היא מחלישה את הגוף, גורמת לעייפות וחוסר איזון חיסוני, היא עלולה לגרום לשלשולים ותסמינים נוספים. לכן, דווקא במצבים אלה של נטילת תרופה אנטיביוטית חובה להוסיף פרוביוטיקה יומיום.

יש ליטול פרוביוטיקה 10 למשך כל זמן נטילת התרופה + 3 שבועות לאחר מכן.

תזכרו, אנטיביוטיקה היא כמו "פצצת אטום" היא מחסלת את כל אוכלוסיית החיידקים כולה, בלי אבחנה בין סוגי החיידקים. והרי, בגוף שלנו יש פעילות ענפה של חיידקים "טובים" וחיוניים, שהרס שלהם מפר את האיזון ומזיק. נטילת פרוביוטיקה 10 מחזירה את האיזון על ידי הוספת חיידקים טובים וחיוניים מזנים שונים שמשיבים למערכת האיזון את הכוח שלה. 

תמיכה וטיפול בבעיות עור - בעצם, מחלות רבות בגוף נגזרות מבעיות במערכת העיכול, בפרט קושי בסילוק רעלנים. פטריות, אקזמות וכל בעיות העור קשורות בבסיס שלהן לרעלנים שנתקעו בגוף ויש לפנות. פרוביוטיקה 10 עוזרת בפינוי רעלנים אלה ולכן היא מהווה חלק בטיפול בבעיות עור. כאשר ישנו פינוי רעלים יעיל ניתן לטפל בעור עצמו באופן הנכון. 

טיפול ומניעת אלרגיות - מקורן של אלרגיות הוא חיסוני וגם כאן הפרוביוטיקה נדרשת כתשתית להצלחת הטיפול. נטילת פרוביוטיקה 10 תעזור לחזק את מערכת החיסון ולסלק רעלנים ובשילוב עם טיפול טבעי נכון ניתן לטפל באלרגיות שונות. 

תומכת בתהליכי ירידה במשקל - על מנת להפחית ממשקל הגוף העיכול שלנו חייב להיות מיטבי והיציאות תקינות. בעיות עיכול, נפיחות ועצירות לא יאפשרו ירידה במשקל ואת כל אלה ניתן להסדיר בעזרת פרוביוטיקה. 

שיפור מצב הרוח - בימינו הקשר בין גוף ונפש הוא ברור. מחקרים עדכניים מוצאים שכאשר הגוף נמצא באיזון מצב הרוח הכללי משתפר. איזון זה ניתן להשיג על ידי איזון החיידקים הטובים, חיזוק החיסון ופעילות תקינה של מערכת העיכול. 

למעבר לרכישת פרוביוטיקה 10 של חברת מגן


השאירו תגובה