משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

פטריות מרפא ותוספי תזונה של חברת מיקוליביה

פטריות מרפא ותוספי תזונה של חברת מיקוליביה

מיקוליביה

על פטריות מרפא שמעתם? הרפואה המסורתית ביפן מכירה את סגולות הריפוי של הפטריות ומשתמשת בזנים מיוחדים לריפוי וגם לחיזוק. האחים קובי ונחשול כהן הביאו את רפואת הפטריות לארץ, בעקבות סיפור אישי משפחתי ולאחר מחקר ארוך ומעמיק והקימו את חברת תוספי תזונה מיקוליביה הישראלית.

 

תכירו את טרמטס, שיטאקי, מיטקה, ראישי, קורדיספס, פלאורוטוס, היריסיום ואגריקוס.

נחשול וקובי כהן חיפשו מזור לאביהם שחלה במחלת הסרטן, החיפוש שלהם אחר מענה טבעי למחלה לקח אותם עד יפן, שם גילו לראשונה את פטריות המרפא, כשראו שנטילת פטריות עוזרת ומקלה על אביהם החלו לחקור אחר הפטריות היפניות, ובתום 5 שנות מחקר לצד צוות מקצועי קמה חברת מיקוליביה שחקרת ומייצרת את המוצרים ממיצוי של הפטריות.

 

למה דווקא פטריות כתוספי תזונה ?

מה יש בהן? הפטריות הן מזון המכיל חלבון, מינרלים, ויטמינים ונוגדי חימצון והן נחשבות "מזון-על", מחקרים רבים מוצאים את יעילותן בחיזוק מערכת החיסון, בחיזוק הגוף והעלאת רמות האנרגיה, איזון מערכת העצבים, איזון המערכת המטבולית וחיזוק המערכת הקוגניטיבית. המוצרים של מיקוליביה מבוססים על מיצוי חלקים שונים מהפטריות ומורכבים מאחת מהן או שילוב של כמה פטריות. לכל פטרייה הדגש והפעילות הרפואית הייחודית לה, אגריקוס לדוגמא בעלת פעילות אנטי דלקתית ונוגדת אלרגיה ולכן מתאימה לשימוש לסובלים מדלקת כרונית ובפרט מחלות מעי דלקתיות כמו קרואן וקוליטיס, הפטריה היריסיום מחזקת את המערכת הקוגניטיבית ומתאימה לחיזוק ושיפור זיכרון ותהליכי ריכוז.

כל הפטריות נחקרות ללא הרף בקשר ליכולת שלהן לסייע בטיפול במחלת הסרטן לסוגיו השונים ומחקרים מצאו כי הן מווסתות את המערכת החיסונית, מצליחות לזהות את התאים הסרטניים ולעצור את התפתחותם ובעצם למנוע את התפשטות התאים הסרטניים.

שניים מתוספי התזונה המובלים של החברה הם:

  • מיקו פרוטק – מוצר הדגל. פורמולה המשלבת 7 זנים של פטריות ובעלת פעילות נרחבת לאיזון וחיזוק המערכת החיסונית. הפורמולה מתאימה כטיפול אצל חולי סרטן וגם במצבים של חולשה חיסונית ומחלות אוטואימיוניות נוספות, בזכות השילוב של 7 הפטריות היא גם מחזקת את פקוד המערכת החיסונית, גם מטפלת במצבי דלקת גם מסייעת באיזון מטבולי וגם מזינה את הגוף ומחזקת את החיות והחיוניות. מכילה את פטריית השיטאקי, מיטקה, ראישי, קורדיספס, טרמטס, פלאורוטוס ואגריקוס.
  • מיקו וומן - פורמולה המורכבת מראישי, מאיטקה, טרמטס ושיטקה, לכולן יש השפעות מייטיבית על תפקוד המערכת ההורמונלית הנשית, לרבות איזון תופעות PMS ומצב של שחלות פוליציסטיות והיא מיועדת לטיפול בסרטן השד אצל נשים.   

 

מעבר לחנות לרכישת מוצרי מיקוליביה במבצע.

 

 


השאירו תגובה