משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

נפלאות עץ המורינגה

נפלאות עץ המורינגה

נפלאות עץ המורינגה

 

נפלאות המורינגה – מדוע צמח המורינגה כל כך בריא?

 

מה לא נאמר על צמח המורינגה - קוראים לו "עץ פלא", "עץ החיים" ומספרים שהעלים שלו הם מזון-על, המכונה "סופר פוד". בשנים האחרונות נוכחות המורינגה בולטת במיוחד כצמח מרפא, ועלי המורינגה הפכו לתוסף תזונה פופולארי. לכל מי שמתעניינים בצמחי מרפא ומעוניינים לשפר את בריאותם, כדאי להכיר את נפלאות המורינגה.

מקורו של עץ המורינגה הוא בצפון הודו. מזה אלפי שנים משתמשים בעלי המורינגה ברפואה המסורתית במזרח הרחוק, אך אל המערב היא הגיעה לפני כ-20 שנה בלבד. בעשור האחרון היא עומדת במרכזם של מחקרים רבים, ותופסת מקום של כבוד ברפואת הצמחים.

השימוש הטיפולי במורינגה נעשה בעזרת עלי הצמח, העשירים ברכיבים חיוניים ומהווים מקור למינרלים, ויטמינים ונוגדי חמצון. כמו כן, הם מכילים רכיבים בעלי פעילות אנטי דלקתית, אנטי ויראלית ואנטי חיידקית. כיוון שכך, השימוש בעלי המורינגה דומה ללקיחת סוג של "מולטי ויטמין" טבעי, שנספג בגוף בקלות. מומלץ במיוחד לצרוך עלי מורינגה בהיריון, תקופה בה האישה זקוקה להשלמה תזונתית רחבה עבורה ועבור העובר.

מה מכילים עלי המורינגה?

מורינגה מכילה כמויות גבוהות של מינרלים כמו ברזל, סידן, אבץ, מגנזיום, זרחן ואשלגן. היא עשירה בחלבון, בוויטמינים מקבוצת B ובנוגדי חמצון שונים. היא מכילה יותר ויטמין A ממה שמכיל גזר, יותר ויטמין C ממה שמכילים תפוזים, וסידן ברמה גבוהה יותר מזו שיש בחלב.

בנוסף, עלי המורינגה מכילים רכיבים חשובים לחיזוק מערכת החיסון כמו פלבנואידים כמו רוטין וקוורציטין. הרוטין הינו נוגד דלקת, נוגד אלרגיה, נוגד חימצון עוצמתי ומשפר את זרימת הדם. הקוורצטין ידוע כמסייע לאיזון לחץ דם.

למי מומלץ לצרוך עלי מורינגה?

מורינגה מתאימה בהחלט לאנשים בריאים, המבקשים לשפר את התזונה שלהם, לקבל חיזוק של רכיבים חיוניים, לחזק את מערכת החיסון ולנקות רעלים. עם זאת, השימוש בעלי מורינגה יכול לסייע בסוגים שונים של מצבים גופניים ובריאותיים. חשוב לדעת שהמורינגה בטוחה לשימוש עבור ילדים ונשים בהריון, אך אינה מתאימה לאנשים הנוטלים קומדין או תרופות לאי ספיקת כליות.

הנה כמה מהמצבים בהם המורינגה מועילה במיוחד:

- הריון והנקה – עלי המורינגה מסייעים בהזנת האם, באמצעות תוספת של רכיבים חיוניים במהלך ההיריון. הם טובים במיוחד לחיזוק רמות הברזל בדם, כדי למנוע מצבי אנמיה. בנוסף, המורינגה תומכת במערכת החיסון של האישה ההרה. מכיוון שהמורינגה מעודדת ייצור של חלב אם, מומלץ לצרוך אותה גם בתקופה של הנקה. מינון הצריכה צריך להיות בתיאום עם איש המקצוע המטפל.

- ילדים – ילדים עלולים להיות בררנים מאד. חלקם לא אוהבים ירקות ופירות, חלקם אוכלים מעט מאד, והדבר עלול לפתח חוסרים בחומרים מזינים וחיוניים. צריכה של מורינגה מאפשרת לחזק אותם בעזרת תוספת משמעותית של ויטמינים, מינרלים ורכיבים תזונתיים נוספים.

- חולי סוכרת – ההשפעה של מורינגה על חולי סוכרת נבדקה במחקרים רבים. המחקרים מצאו, שצריכה של עלי מורינגה מאזנת את רמות הסוכר וכן מאזנת את פרופיל השומנים בדם. מסיבה זו היא מתאימה במיוחד לטיפול באנשים הסובלים מחוסר איזון בשני המדדים.

שאלות ותשובות לגבי מורינגה

- איך אפשר לצרוך תוסף מורינגה?

תוספי מורינגה נמכרים בצורות שונות, ביניהן אבקה, טבליות וקפסולות.

- באיזה מינון מומלץ לצרוך את התוסף?

המינון בו מומלץ לקחת את התוסף משתנה בהתאם לסוג שלו, לחברה שמייצרת אותו וכמובן לבעיה הרפואית שרוצים לטפל בה. יש להתייעץ עם איש מקצוע לפני שמתחילים בנטילת התוסף.

- האם אפשר לצרוך את העלים עצמם?

כן, ניתן לצרוך את העלים כשהם טריים או מיובשים, אך קל ונוח יותר לצרוך תוסף מוכן, בין היתר משום שקשה להשיג עלים טריים.

- איפה קונים עץ מורינגה?

ניתן לקנות שתילי מורינגה במשתלות המתמחות. הדבר מתאים לבעלי "אצבעות ירוקות", עם חיבה לעבודה חקלאית וסבלנות לתהליך הגידול. למי שרוצה לשלב עלי מורינגה בתזונה כבר עכשיו, מומלץ להזמין תוסף מורינגה מוכן.

עולם בטבע – מבחר רחב של מוצרי מורינגה מבית החברות המובילות

אם כמו רבים אחרים השתכנעתם בנפלאות עץ המורינגה, בוודאי תרצו לדעת איפה לקנות מורינגה בקלות, במהירות ותוך ביטחון מלא באיכות המוצר. בחנות האינטרנטית שלנו אנו מציעים תוספים של מורינגה לקניה, מבית היצרניות המובילות בתחום, הן בשוק המקומי והן בשוק הבינלאומי.

בנוסף, המורינגה מהווה בסיס ותוספת לקשת רחבה של מוצרים אחרים, שאינם מהווים בהכרח תוסף מזון. לדוגמא, תוכלו להזמין דרך האתר שלנו שמפו ו/או מרכך תפוז מורינגה ולימון של חברת בוטני; שמן בוסטר אנטיאייג'ינג של חברת my shemen, ומוצרים נוספים.

את המוצרים שבחנות שלנו תוכלו להזמין בלחיצת כפתור, יחד עם משלוח עד הבית ותמיכה של הצוות המקצועי בכל שאלה והתלבטות. מוצרי המורינגה שאנחנו מציעים נמכרים במחיר משתלם וכדאי, מה שמאפשר לכם לשמור גם על הבריאות וגם על מסגרת ההוצאות שלכם.

מי אנחנו?

"עולם בטבע" הוא בית טבע אונליין, הפועל בהצלחה כבר יותר משבע שנים. אנו מתמחים בשיווק ובמתן ייעוץ לגבי תוספי תזונה, מזון בריאות ומזון אורגני, מוצרי טיפוח וקוסמטיקה טבעיים, ובכל הקשור לאורח חיים בריא. אנו גאים להעמיד לרשותכם מגוון עשיר ואיכותי במיוחד של מוצרים המבוססים על עלי מורינגה, כולם מבית יצרניות מוכרות ומובילות. הוסיפו לכך את אופן הקנייה הפשוט, המשלוחים המהירים והמחירים הכדאיים – וקיבלתם את הכתובת הנכונה להזמנת מוצרי מורינגה.

לרכישת מוצרי מורינגה בהנחה

המידע ניתן כהעשרה ואינו משמש בהמלצה טיפולית או תחליף לטיפול אישי.

מעיין-זך דן.  "בריאות נובעת מתוך התחדשות"  052-8022243

השאירו תגובה