משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

נאמבר 7 - מנצח את הכאב

נאמבר 7 - מנצח את הכאב

נאמבר 7

המפרקים שלכם נוקשים בבוקר? טווח התנועה נפגע? אתם סובלים מכאב כרוני? דלקת? נאמבר 7 נוצר בדיוק בשבילכם. שילוב סינרגטי של רכיבים פעילים המיועדים לטיפול בשלד, הקלה בתנועה, חיזוק טווחי תנועה והפחתת מצבי דלקת. לא סתם המוצר הזה הוא מהמומלצים והאהובים על רופאים, כירופרקטים ואנשי מקצוע. 

זה בזכות המרכיבים. בזכות הריכוז הגבוה. בזכות הפטנט הייחודי של סולגאר. נאמבר 7 הוא ללא ספק מוצר הדגל של סולגאר, שקוצר תשבחות ומאפשר לאלפים רבים של מטופלים הקלה משמעותית בכאב ושיפור ביכולת התנועה והגמישות.

השם הקליט שלו נבחר פשוט כי הוא מכיל 7 מרכיבי מפתח ובהם גם מרכיבי פטנט של החברה ומהווה תערובת סינרגטית עוצמתית שמצליחה לתת מענה לכל מצבי הכאב הכרוני, הדלקת, ומצבים בהם יש קושי בתנועה, מוגבלות בתנועה של השלד או קושי בגמישות.

אז מה מכילה הכמוסה הקטנה של נאמבר 7?

כורכום, שידוע כצמח מרפא מוביל בטיפול במצבי דלקת והרגעת כאב, אבקת קפסיקום שמופקת מפלפל חריף ומשפעלת את יכולת ההשפעה של הכורכומין, ויטמין C שמשמע כנוגד חמצון חזק ולכן הוא חיוני לתהליכי ריפוי בכלל וטיפול בדלקת בפרט, מיצוי מצמח הג'ינג'ר ואפלאפין – רכיב צמחי פעיל המופק מצמח הבוסאווליה (לבונה בעברית) צמח מרפא הידוע בסגולותיו העוצמתיות כמטפל בכאב ומצבי דלקת. לצד אלה מכילה הכמוסה גם  מרכיבי פטנט יחודיים שמשפעלים את מרכיבי הכמוסה והופכים אותה להיות הרבה יותר עוצמתית. בדרך כלל כשמשתמשים בצמחי מרפא נזקקים לכמות גדולה יותר של חומר על מנת שהצמח יהיה יעיל ומתבקשים ליטול במינימום 2 כמוסות ואף 6 כמוסות ביום. נאמבר 7 כל כך מרוכזת וכל כך יעילה שכל מה שנדרש הוא נטילה של כמוסה 1 (קטנה!) ביום שעושה עבודה גדולה ומצליחה תוך זמן קצר להביא לשינוי והקלה.

סולגאר מבטיחה שתוך 10 ימים ניתן יהיה להבחין בשינוי מסויים ולאורך זמן מתאפשרת הקלה גדולה, הפחתה ברמות הכאב, ירידה בתהליך הדלקתי, תנועה טובה יותר של המפרקים, ובעיקר בגמישות וטווח תנועה טובים יותר ולצידם הקלה בהתמודדות עם תופעת "נוקשות הבוקר" הנפוצה בדלקת מפרקים.

 לרכישת נאבר 7 במחירי מבצע

 

 


1 תגובה

  • יעל רחל

    האם יעיל יותר מכורכומין גל לדלקת בורסיטיס בירך????

השאירו תגובה