משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

מה היתרונות של כורוכום C3 של מגן?

מה היתרונות של כורוכום C3 של מגן?

מי פה רוצה שהכאב פשוט יעלם והדלקת תעבור? שירים את היד

לפעמים אפילו פעולות פשוטות ויומיומיות שלנו כמו להרים את היד מלוות בכאב. אולי הוא מופיע לאורך הזרוע, או בשורש כף יד, כאב בברכיים או אפילו רק במפרק האצבע.

הכאב הזה רומז לנו על תהליך דלקתי שמתרחש מתחת לפני השטח.

כאב, חום, נפיחות, אדמומיות - כל אלה הם תסמינים שמרמזים לנו שישנו תהליך דלקתי בגוף.

דלקות אלה מתרחשות גם במערכת השלד והמפרקים, אבל לא רק. גם מחלות כמו סכרת, בעיות עיכול ואפילו סרטן משלבות בתוכן דלקת פעילה.

למה מתחילה הדלקת ואיך ניתן לעצור אותה?

למעשה, התהליך הדלקתי הוא במקור תהליך תקין ואפילו טבעי שמערכת החיסון מבצעת על מנת להתמודד עם מצבים מיוחדים. מערכת החיסון שלנו בחוכמתה מזהה שיש איזו הפרה בגוף ומפעילה את התהליך הדלקתי כחלק ממערך הגנה. אפשר לומר שבזמן דלקת מערכת החיסון נכנסת למעין מצב לוחמה שבו חום הגוף עולה ותאי מערכת החיסון פועלים ביתר. הפעילות החיסונית המוגברת היא זו הגורמת לחום ולנפיחות באזור וגם יוצרת את הכאב שאנחנו מרגישים.

אם זה תהליך "טבעי" אז מה הבעיה? הבעיה מתחילה כאשר התהליך הדלקתי יצא מאיזון והוא נמשך לאורך זמן, במצב זה מתחילה להתרחש פגיעה בתאים ומופיע כאב שמפריע לשגרת היום יום.

לטיפול תרופתי בדלקת יש הרבה חסרונות, ואנשים רבים, בכל גיל, מחפשים פתרון אחר, טבעי וגם יעיל.

ופה מככב הכורכום- C3. כורכום הוא צמח המרפא הכי מוכר שמטפל במצבי דלקת, הוא נחקר ללא הפסקה בעשור האחרון ושוב ושוב מחקרים מוכיחים עד כמה נטילתו יעילה להפחתת הכאב והדלקת.

השימוש בכורכום היא בעצם בשורש הצמח, שמכיל רמות גבוהות של חומר פעיל בשם כורכומין. הכורכומין הוא החומר ש"עושה את העבודה" ומפחית את הפעילות הדלקתית וכך גם את הכאב. 

מחקרים שבוצעו על שורש הכורכומין ובדקו את השפעתו גילו שאפשר להגיע לתוצאות הרבה יותר עוצמתיות כאשר משלבים אותו יחד עם חומר פעיל נוסף בשם פיפרין, שנמצא בפלפל שחור.

כורכום +C3 של מגן מכיל כורכום מסוג long curcuma ותמצית שורש. הוא מורכב מהשילוב האידיאלי של כורכום ופיפרין, מה שמאפשר את יעילותו הרבה. 

בזכות המינון הגבוה בכל כמוסה מספיקה נטילת כמוסה אחת ביום.

למעבר לרכישת כורכומין C3 של מגן

 


השאירו תגובה