משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

מה הברזל המתאים לך?

מה הברזל המתאים לך?

תוספי תזונה ברזל

ברזל רך? ברזל פלוס? אבקת ברזל? יש כל כך הרבה סוגים, איך יודעים מה לבחור?

אלטמן, חברת תוספי התזונה הוותיקה מציעה 6 סוגי ברזל שונים. בכתבה הבאה נסביר מה ההבדל ומה מיוחד בכל תוסף כדי לעזור לבחור את התוסף ברזל הכי מדויק לכל אחד, מבוגר או ילד.

  

עבור מי ומדוע חשובה נטילת ברזל?

לנשים בתקופת ההיריון, ההנקה (ומומלץ גם כהכנת הגוף 3 חודשים לפני הריון) נטילת תוסף ברזל היא חיונית, למען התפתחות תקינה של העובר וגם על מנת שהאם עצמה תהיה חזקה. לאורך ההיריון נפח הדם עולה משמעותית ויש צורך להגדיל את מאגרי הברזל.

לצמחונים, טבעוניים ומי שממעיט באכילת בשר.

תוספת ברזל מומלצת לילדים מאחר והם לא מקבלים כמות מספת של ברזל דרך המזון.

למי שאובחן כאנמי או סובל מתסמיני אנמיה כגון חולשה, וחיוורון.

לרוב הנשים בגיל הפוריות מומלץ לבדוק את מדדי הברזל ולתמוך בגוף בתוסף ברזל, בן אם המחזור שלהן מאופיין בדימום "כבד" ויש אובדן רב של ברזל בדם או שיש להם מחזור המאופיין בדימום מאוד חלש שאולי ומסמן שיש כבר חוסר בברזל ולכן הגוף לא מוותר על אף טיפת דם.

אנשים מבוגרים שלא אוכלים טוב ותזונתם דלה.

תוספי הברזל של אלטמן, סקירת מוצרים:

ברזל רך. ברזל מסוג ביסגליצינאט, נקרא רך כדי לרמז שקל יותר לעיכול ואינו אמור לגרום לעצירות, שהיא תופעת הלוואי הנפוצה בנטילת ברזל. מכיל 30 מ"ג בכל כמוסה. מוצר טבעוני.

ברזל פלוס. 30 מ"ג ברזל רך מסוג ביסגליצינאט בתוספת ויטמין 12B, חומצה פולית וויטמין C. מתאים לסובלים מאנמיה או מבוגרים חלשים, מתאים גם לנשים בתקופת הפוריות. מכיל ויטמיןC  שמשפר את ספיגת הברזל ויעילות המוצר. מגיע בטבליות. ניתן להשיג מוצר זה גם בכשרות בד"צ של העדה החרדית.

ברזל קומפורט – מוצר חדשני, הברזל מגיע בצורת אבקה שניתן למוסס במים או ליטול ישירות בבליעה. בעל טעם טעים וספיגה מהירה. מגיע באריזות אישיות ונוחות לנשיאה. משלב גם  וויטמין C. מוצר טבעוני.

סידרל – כמוסות ברזל וויטמין C  בצורת פטנט חדש המשפר ומייעל את אופי הספיגה. המוצר נוח לעיכול וניתן לצרוך אותו עם כל דבר מאכל, כולל מוצרי חלב. אינו טבעוני.

ובסדרת הילדים ישנם ברזל יומי בצורת סוכריות ג'לי בטעמי פירות המכילות ברזל במינון 5 מ"ג, בתוספת ויטמין C חומצה פולית ו 12B    וברזל יומי קומפורט – מארזים אישיים של ברזל באבקה, בטעמי פירות שניתן למוסס במים או מיץ. מכיל 8 מ"ג ברזל ותוספת ויטמין C

נכתב על ידי מעיין-זך שליבו, נטורופתית N.D 

 

מעבר לחנות לרכישת תוספי תזונה אלטמן

  


4 תגובות

  • OFgJAroqpm

    ELUIgvwlBsdzAhHN

  • eFgCnNlpmsBHt

    SYEFptZVLefboi

  • MJIrZLQoGmuDcBPg

    biRQGHcupFNr

  • pTXBYCWrbwSdea

    hTcGugfYPZ

השאירו תגובה