משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

מהם תוספי התזונה החשובים המומלצים לכל בית?

מהם תוספי התזונה החשובים המומלצים לכל בית?

תוספת מנצחת

איך בוחרים? איך משלבים? מהם תוספי התזונה החשובים הבסיסיים לכל בית?

ריכזנו לכם את עיקרי הדברים, קבלו את חמשת תוספי התזונה שכדאי להחזיק בכל בית.

 

להוסיף טוב ולחזק

שואלים את עצמיכם מה בדיוק נחשב תוסף מזון ולמה בכלל כדאי לצרוך בתוספי מזון?

תוספי מזון אלו רכיבי תזונה חיוניים שנמכרים בצורת אבקה, כמוסה, משקה וצורות נוספות.

 מה מכיל תוסף מזון? מינרלים (כמו ברזל או סידן) ויטמינים (כמו ויטמין E, או D) חומצות אמינו (כמו גאבא, ליזין), חומצות שומן (כמו אומגה 3) או רכיבים פעילים צמחיים (צמחי מרפא כמו אכיניצאה, קמומיל).

בעקרון, כל הטוב הזה נמצא במזון, אך אורח החיים שלנו והתזונה בעידן המודרני גורמים לכך שישנם חוסרים תזונתיים, שהתזונה שלנו לא מעניקה את כל מה שנדרש לגוף למען בריאות או בכדי לתקן ולרפא מצב חולי\ חוסר איזון. לכן נדרשת תוספת.

לצד אורח חיים השואף לאיזון ותזונה מודעת כדאי במצבים מסויימים להוסיף גם תוספי מזון ולחזק את הגוף ואת כוחות הריפוי שלו.

למרות שתוספי מזון אינם נחשבים תרופה, יש כמויות אדירות של מחקרים שתומכים ביכולת של תוספי מזון לסייע בריפוי מצבים שונים. לכן חשוב להתאים ולבחור תוסף בהתייעצות עם מטפל מוסמך, כחלק מתוכנית טיפול שלמה.

ומה בכל זאת מומלץ להחזיק בכל בית?

ויטמין C

נקרא גם חומצה אסקורבית, שייך לקבוצת הויטמינים המסיסים במים ומשתתף ביותר מ 300 פעולות בגוף. מבן תפקידיו העיקרים ויטמין C משמש כנוגד חימצון עוצמתי ובכך מסייע מפני נזקי רדיקלים חופשיים, חיוני לפעילות מערכת החיסון ומשמש כחלק מתהליכי בקרת דלקת בגוף.

מצבי חולי ומתח שוחקים אותו ולכן במצבי מתח וכל מצב חולי, אקוטי וכרוני, דורש השלמה של ויטמין C בתוסף. גם עבור ילדים, נשים בהריון ומבוגרים חשוב ומומלץ לצרוך ויטמין C.

פרוביוטיקה

תוסף פרוביוטי הוא תוסף באבקה או כמוסה המכיל כמות גבוהה של חיידקים פרוביוטיים, חיידקים ידידותיים החיונים לתפקוד הגוף. בתוך הקיבה שלנו מתקיימת סביבה עצומה של חיידקים ולהם תפקידים רבים וחשובים. באופן תקין, אמורים להיות 90% חיידקים "טובים" הכוונה פרו ביוטים ורק כ – 10% חיידקים פתוגנים (או בשפה פשוטה, ה לא טובים) תזונה לקויה, שעשירה בסוכר ופחמימה ואורח חיים מודרני פוגעים בחיידקים הטובים ומשנים את המאזן למצב הפוך. כתוצאה מכך נגרמות תופעות רבות, לרבות מה שקרוי "קנדידה" – או חוסר איזון בפלורת המעי, מעי רגיז, עצירות, התפתחות דלקות בשתן ועוד...

כיום יודעים שנטילת פרוביוטיקה משפיעה לא רק על מערכת העיכול והשתן אלא חיונית לתפקוד תקין של מערכת החיסון ומומלצת לכלל האוכלוסיה, ילדים, נשים בהריון ומבוגרים.

כורכום

צמח הכורכום אוגר בתוכו את החומר הפעיל "כורכומין" המשמש בנוגד חמצון חזק. שימוש בתוסף כורכום מומלץ במיוחד למי שסובל מדלקות וזיהומים ויש לו יכולת לסייע גם לתהליכי ריפוי וחיזוק המערכת החיסונית ולתמוך בתהליך איזון רמות כולסטרול וסוכר.

חשוב לדעת שאכילה של כורכום בתבלין מספקת מעט מאוד חומר פעיל ולכן אינה תחליף לתוסף כורכום.

ליקוריץ

ליקוריץ הינו צמח מרפא עתיק, השימוש הטיפולי הוא בשורש הצמח, ליקוריץ הוא צמח מזין המכיל ערכים תזונתיים רבים כמו סידן, ברזל, מגנזיום, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין E, אבץ ועוד. צמח הליקוריץ הוא אנטי דלקתי, אנטי ויראלי, נוגד חמצון ומסייע בטיפול במצבים שונים, כמו: אולקוס ותופעות "לא ברורות" במערכת העיכול, בעיות נשימה, צרבות וכאבי בטן, הליקובקטר פילורי ועוד.

מורינגה

עלי עץ המורינגה מכילים כמות גדולה מאוד של רכיבי תזונה חיוניים, לכן נחשבים מזינים מאוד ויש אף שמחשיבים את המורינגה כמזון-על. עלי מורינגה עשירים בברזל,סידן ואבץ, בנוגדי חמצון ובויטמינים כמו B וויטמין C ומכילים גם חלבון. מחקרים שבוצעו על השפעת תוסף מורינגה הראו שיש לו יכולת לחזק את המערכת המטבולית ולסייע בירידה במשקל, באיזון רמות סוכר, כולסטרול וטריגליצרידים והוא עוזר בתהליכי ריפוי דלקת פרקים ושתן.

 

 

נכתב על ידי צוות האתר


השאירו תגובה