משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

מהם מזונות העל?

מהם מזונות העל?

מהם מזונות העל?

 

"מזונות על" או "סופרפודס" מוגדרים כמזונות בעלי ריכוז גבוה של ויטמינים, מינרלים, חלבונים, חומצות שומן חיוניות ונוגדי חמצון המהווים לגוף את כל מה שהוא צריך.

 

בנוסף, מרביתם נחשבים בעלי יכולות ריפוי רבות, עוזרים להעלות רמות אנרגיה ולשפר מצב רוח, מחזקים את מערכת החיסון ותומכים בתהליכי ניקוי רעלים מהגוף.

 

חמישה מזונות העל החשובים ביותר הם:

 

ספירולינה - הספירולינה הינה אצה כחולה ירוקה הגדלה במים מתוקים. הספירולינה נחשבת לנוגדת חמצון ונוגדת דלקת וגם למזינה ביותר: בכף אחת של אבקה (כ7 גרם) יש 4 גרם חלבון, ויטמין B1 (כ11% מהצריכה היומית המומלצת), ויטמין B2 (כ 15% מהצריכה היומית המומלצת), ויטמין B3 (כ4% מהצריכה היומית המומלצת), נחושת (כ21% מהצריכה היומית המומלצת), ברזל (כ11% מהצריכה היומית המומלצת) בנוסף, מכילה כמויות יפות של מגנזיום, מנגן ואשלגן וכמות קטנה מכל ויטמין או מינרל שאנו צריכים. מכיוון שמכילה נוגדי חמצון רבים, מסייעת בהורדת רמות הכולסטרול ה"רע" ורמת הטריגליצרידים ומעלה את הכולסטרול ה"טוב", בנוסף, מסייעת בהורדת לחץ דם, בהעלאת רמות הברזל ובכך מסייעת לטיפול באנמיה,

 

עשב שעורה - עשב השעורה עשיר מאוד בויטמיני B1, B2, B3, B6, חומצה פולית, ויטמין E, ויטמין C, ויטמין A, ויטמין K, מגנזיום, ברזל, אבץ, סידן ואשלגן. כמו כן, עשיר גם בסיבים תזונתיים ונוגדי חמצון.

יתרונותיו הבריאותיים של עשב השעורה כוללים: חיזוק מערכת חיסון, מניעה וטיפול בסרטן, הקלה על תסמיני קוליטיס, סיוע בתהליכי ניקוי רעלים מהגוף, הגנה על הגוף מפני קרינה ונזק של התאים. עשב השעורה גם מסייע בשמירה על עור בריא, תורם לחילוף חומרים בעצמות.

 

מורינגה - עץ המורינגה גדל באזורים כמו הודו, פקיסטן, בנגלדש ואפגניסטן. העלים, ענפים, פרחים, פירות, זרעים והשורש מתאימים לשימוש רפואי.

במורינגה תכולה גבוהה מאוד של ויטמינים, מינרלים, חלבונים ונוגדי חמצון ועל כן מתאימה לטיפול במצבים רבים כגון: אנמיה, דלקות מפרקים כרוניות, אסטמה, סרטן, סוכרת, עצירות, כאבי ראש, לחץ דם גבוה, כאבי בטן, אבנים בכליות, פרזיטים, זיהומים ויראלים, פטרייתיים וחיידקיים..

 

שמן המפ - שמן מזרעי הקנביס או המפ מכיל את כל חומצות האמינו החיוניות לגופינו ויחס מושלם בין חומצות השומן מסוג אומגה 3 ו6.  שמן זה נחשב לנוגד חמצון ונוגד דלקת חזק. בנוסף, ההמפ נחשב לשמן הכי מאוזן מבחינת נוטריינטים וגם קל לעיכול. שילוב של כל אלו יחד מספק יתרונות בריאותיים רבים כמו: מסייע להורדת הסיכון למחלות לב, מאזן הורמונלית- מפחית תופעות של PMS וגיל המעבר, מפחית דלקות, מקל על כאבי מפרקים, עוזר בבעיות עור (בצריכה פנימית וגם מריחה חיצונית) כמו פסוריאזיס, אקנה, יובש קיצוני ועוד.

 

שורש מאקה - המאקה הינו שורש המגיע בפרו בעל יתרונות בריאותיים רבים ביניהם: משפר זרימת דם, מעלה רמות אנרגיה, מקל על תסמיני גיל המעבר, משפר תפקוד מיני אצל גברים ונשים, מסייע לטיפול בערמונית מוגדלת ומשפר ביצועים ספורטיבים. בנוסף, עשיר מאוד בויטמינים, חומצות אמינו, אנזימים ומינרלים ועל כן, מתאים כאשר יש חסרים תזונתיים ולטיפול במצבי אנמיה ועייפות כרונית.

 

 

טלי טנג'י, נטורופתית N.D


השאירו תגובה