משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

מהם היתרונות הבריאותיים של פולן דבורים?

מהם היתרונות הבריאותיים של פולן דבורים?

היתרונות הבריאותיים של פולן דבורים

היום אנחנו קוראים לפולן "מזון על" וכבר בתנ"ך ומסורות עתיקות במזרח ובמערב, קראו לפולן דבורים "גרגירי זהב". גרגירי הפולן מכילים כ 40% חלבון, המון ויטמינים ואפילו חומצה פולית.

פולן דבורים זו למעשה אבקת פרחים בצורת גרגירים זהובים, אבקת הפרחים נאגרת על ידי הדבורה, ונאספת בכדי להזין את הדבורים עצמן. בתהליך האיסוף של הפולן חלק מהאבקה מתפזר וניתן לאיסוף על ידי הכוורנים.

בפולן דבורים יש כ- 40% חלבון! וערך קלורי כמעט אפסי.

פולן דבורים מכיל חומצה פולית ועשיר בוויטמינים מקבוצת B, ויטמין C, ונוגדי חמצון שונים – מסוג פלבנואידים, ליקופן, רזבטרול וויטמין E.

למה מומלץ לצרוך מנה יומית של פולן דבורים?

בוסט של אנרגיה - פולן דבורים מעלה את רמות האנרגיה ומתאים  למי שמרגיש עייפות או חולשה. שימוש יומיומי יעניק תחושת חוזק וגם יחזק את מערכת החיסון. צריכת פולן דבורים מומלצת לסובלים מאנמיה ומסייעת גם להעלות את רמות הברזל בדם.


מחזק את מערכת החיסון
נמצא כי פולן דבורים מכיל רכיבים אנטי דלקתיים המסייעים למנוע דלקות וגם בהתמודדות עם מצבי דלקת שונים. בנוסף, מכיל הפולן דבורים נוגדי חמצון.


מסייע לעיכול וספיגה טובים יותר - 
 פולן דבורים מכיל אנזימים, שתפקידם לפרק את המזון. צריכה יומיומית של פולן דבורים מתאימה למי שסובל מבעיות עיכול, פירוק או ספיגה. 

מטפל בבעיות עור- מבין החומרים המצויים באבקת פולן הדבורים, ישנם חומרים שעוזרים לטיפול בבעיות עור, כמו דלקות בעור, גירויים ותופעות עוריות שונות. השימוש בפולן דבורים מתאים במצבי פסוריאזיס, אקזמה, גירוי ועוד. 

אבקת הפולן יעילה לסובלים מאלרגיות ומאסטמה - מחקרים מצאו שאבקת פולן דבורים מפחיתה רמות היסטמין בגוף ובכך תורמת בטיפול במצבי אלרגיה. נמצא גם כי צריכה יומיומית של פולן מתאימה ויעילה עבור מי שסובל מבעיות נשימה, בפרט אסטמה. 

פולן דבורים מפחית רמות כולסטרול - מחקרים מצאו כי פולן דבורים מסייע להפחית את רמות הכולסטרול, בפרט את הכולסטרול ה"רע" LDL. שימוש יומיומי בפולן דבורים מסייע בתפקוד תקין של מחזור הדם ומפחית את הסיכוי לנזקים בלב ובמערכת הדם. 

מומלץ לשמור את פולן הדבורים במקפיא! לשם שמירה על האייכויות של אבקת הפולן.

הנטילה המומלצת למבוגר היא 3 כפיות ביום , ולילדים 1 כפית.

ניתן להכניס את פולן הדבורים למזון (כמו דייסה פושרת או יוגורט וגם לתוך שייק פירות) אין לבשל או לחמם את פולן הדבורים.

נכתב על ידי צוות האתר.

למעבר לרכישת פולן דבורים


1 תגובה

  • אתי בן שושן

    מעוניינת לקבל הצעת מחיר לקנות פולן

השאירו תגובה