משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

מהו הזן החדש והמשופר של תוספי הברזל?

מהו הזן החדש והמשופר של תוספי הברזל?

אבקת ברזל

תוסף ברזל הוא אחד מתוספי המזון הנפוצים, נטילתו נדרשת גם עבור נשים בהריון, גם עבור תינוקות, ועבור רבים בכל גיל הסובלים מחוסר בברזל, ומתסמיני אנמיה. איפה הקאצ'? שנטילת ברזל ידועה לשמצה בגלל תופעות הלוואי המיוחסות לו, עצירות וחוסר  נוחות בבטן. אז בואו נפריך את ההנחה הזו, כי היום ישנם תוספי ברזל באבקה שלא גורמים לתופעות לוואי אלו.

מתי נדרשת נטילת ברזל?

נטילת ברזל כתוסף מומלצת כאשר ישנו חוסר במדדי הברזל בדם (IRON) או במאגרי הברזל (פריטין) הנראים בבדיקת דם. חוסר בברזל יגרור תסמיני אנמיה כגון: עייפות וחולשה, חיוורון בפנים, לאורך זמן יתכנו גם עצבנות, כאבי ראש, סחרחורות. תסמינים אלו מתרחשים כי התאים מקבלים פחות חמצן ולכן מייצרים פחות אנרגיה זמינה. תסמינים אפשריים נפוצים במצב חוסר בברזל הם ציפורניים שבירות, נשירת שיער ועור יבש.

חוסר בברזל נפוץ יותר אצל קשישים, שמערכת העיכול שלהם לא מפרקת או סופגת בצורה טובה ברזל מהמזון, או שתזונתם דלה. גם נטילת תרופות מרובה משפיעה לרעה על ספיגת ברזל.

צמחוניים או טבעוניים יכולים לקבל את כל הרכיבים החיוניים לרבות ברזל מהמזון, אך זה דורש מהם לאכול בריא ולצרוך גם מזונות - על העשירים ברכיבים חיוניים. מי שלא מקפיד על תזונה אייכותית וניזון הרבה מפחמימות פשוטות ולא צורך מספיק מזון טרי, יסבול מחסרים תזונתיים, ביניהם ברזל.

נטילת תוסף ברזל נדרשת גם לנשים במהלך כל תקופת ההריון, גם כשאין חוסר בערכים של האמא, מאחר ורוב הברזל שנמצא במאגרים של האמא עובר לעובר וחשוב שהאם לא תגיע למצב חוסר, שיחליש אותה. התינוק עצמו נדרש לנטילת ברזל החל מגיל 4 חודשים ועד גיל שנה.

חלק גדול מתוספי הברזל גורמים לגירוי בריריות מערכת העיכול ולכן מתרחשות תופעות לוואי כמו עצירות, צואה שחורה, חוסר נוחות בבטן או שלשול. במצבים אלו סביר להניח שתוסף הברזל ממילא לא נספג היטב והגוף מצליח לקבל מעט מאוד ברזל ממנת התוסף.

אבקת ברזל – הדרך החדשה לספיגה מיטבית ללא תופעות לוואי.

אבקת ברזל היא תוסף חדשני בעל יכולת ספיגה גבוהה במיוחד, זאת הודות לטכנולוגיה הליפוזומלית.

מה זה אומר? זוהי טכנולוגיה שבה ניתן לעטוף חומר מסויים, לדוגמא אבקת ברזל, או כל חומר אחר, תרופה או תוסף, במולקולה שהיא גם מסיסה במים וגם מסיסה בשמן. המולקולה הזו נקראת פוספוליפיד והיא נושאת את אותו החומר, לדוגמא אבקת ברזל, בתוך הסביבה המשתנה של הגוף, ומאפשרת לחומר להגיע בבטחה ולהיספג באופן מיטבי על ידי הקולטנים המתאימים. באופן זה, ספיגת הברזל מהאבקה מהירה יותר וגם רבה יותר – יותר חומר מצליח להיספג.

אבקת הברזל קלה לעיכול, היא אינה מגרה את ריריות מערכת העיכול ולכן הסבירות שתגרום לתופעות לוואי בעיכול נמוכה מאוד. לאבקת ברזל אין טעם מתחתי, היא נוחה לבליעה ונספגת ממש מהר!

אין צורך למהול אותה, אלא לבלוע ישירות לפה והיא תתמוסס תוך שניות. בזכות הנטילה הפשוטה והספיגה המהירה הנטילה תתאים במיוחד למי שלא אוהב או לא יכול לבלוע כמוסות, כולל ילדים קטנים וקשישים.

הספיגה המייטבית של אבקת הברזל מאפשרת ניצול יעיל של הברזל בכל מנה, ותוך חודש יראה שיפור במדדי הברזל, הן בבדיקות הדם והן בתסמיני הגוף.

 לרכישת אבקת ברזל במחיר מבצע

המידע ניתן כהעשרה ואינו מחליף ייעוץ אישי.

נכתב על ידי צוות האתר.

 


השאירו תגובה