משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

מדוע מומלץ להשתמש בסבון אינטימי?

מדוע מומלץ להשתמש בסבון אינטימי?

סבון אינטימי

בואו נדבר רגע על נושא אינטימי. עבור נשים ונערות יש צורך בסבון מיוחד לשטיפה באזורים האינטימיים. לא כולן יודעות, לא כולן מבינות את הקשר בן סוג הסבון לבן בריאות הוואגינה וחשוב להתייחס לנושא בפתיחות וקלילות. 

למה בכלל צריך סבון מיוחד?
בגלל שרמת החומציות באזורים האינטימיים שונה משאר הגוף. ולכן נדרש סבון המותאם לאזור ובעל רמת חומציות של 5PH . שימוש בסבונים הרגילים עלול ליצור חוסר נוחות, תחושת יובש, גירוי ולאורך זמן הוא פוגע באוכלוסיית החיידקים הטובה שתפקידה לשמור על המאזן החיידקי התקין בנרתיק. הסבון הרגיל מעלה את רמות החומציות יתר על המידה ולכן גורם לפגיעה במאזן החיידקי התקין ובהפיכת הוואגינה לרגישה. למעשה חוסר איזון בחיידקים וברמת החומציות היא הסיבה לרוב הבעיות הנפוצות כמו פטרייה, גירוי, דלקות וצמיחה של חיידקים. 
ישנן סוגים רבים של שטיפות אינטימיות. ישנם סבונים "רגילים", הכוונה מתועשים ובעלי חומרי הקצפה ושימור כימיים וישנם סבונים טבעיים המיועדים לשטיפה אינטימית יומיומית או טיפולית. 
הסבון האינטימי הטבעי מבוסס על שמנים צמחיים ותמציות שמנים בעלי פעילות מחטאה ומרגיעה, כמו שמן עץ התה, קמומיל, לבנדר או מרווה. סבונים אלו מיוצרים ללא חומרי בישום ומעניקים ניחוח נעים בזכות תמציות הצמחים שהן מכילות. סבונים אלו אינם מכילים חומרי הקצפה ושימור כימיים ולכן מתאימים במיוחד לבעלות עור רגיש. שימוש יומיומי בשטיפה אינטימית טבעית תעזור לשמור על האזור נקי, תשמור על רמת חומציות מאוזנת, תמנע צמיחה חיידקית פתולוגית ותעניק הרגשה רעננה ונעימה. 
השימוש חשוב במיוחד לנערות מתפתחות מאחר ושינויים הורמונליים משפיעים על ההפרשות, ריבוי הפרשות עלול לגרום לאוכלוסיית חיידקים וגירוי הוואגינה, שימוש יומיומי בסבון טבעי יעזור לשמור על האזור נקי ולמנוע שגשוג חיידקי. מאותה הסיבה גם במהלך הריון רצוי להקפיד על שטיפה קבועה בסבון מתאים שהרי תקופת ההריון מאופיינת בשינויים הורמונלים חדים והופעת הפרשות וואגינליות מרובות. זו אחת הסיבות שנשים בהריון סובלות יותר מדלקות בנרתיק, גרד ופטרייה. מי שלא מעוניינת בשימוש יומיומי בסבון האינטימי יכולה להסתפק ברחצה בסבון לאחר קיום יחסי מין, על מנת למנוע התפתחות חיידקים באזור. 
מבין הסבונים הטבעיים לאזורים האינטימיים ניתן למצוא את סבון לבנדר ועץ התה של חברת לבידו שמאופיין בריח נעים ומרקם מקציף, סבון חמוציות של מורז, סבון אינטימי של מדיסקין ושל קמילוטרקט המותאמים גם לנשים וגם לנערות. 
בסופו של דבר בחירת הסבון היא אישית, על בסיס ריח, מרקם והרגשה לאחר השימוש, אך אין ספק כי השימוש בסבון מיוחד לאזור האינטימיים היא חיונית לנערות ונשים בכל שלבי החיים. 
נכתב על ידי צוות האתר

לרכישת סבון אינטימי


8 תגובות

  • HfQSoLCncBaGqMzX

    yCoErqpDOlMIeJ

  • nmPGpWgV

    LEtAsFiJNYkx

  • oeUQaPMv

    ctOHDdhLkCQFuSU

  • mZxMwYkAiIfovJC

    bKlAMQydL

  • sxeXqAMnSliTmUrv

    qxrRvmVUiJMgAe

השאירו תגובה