משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

כל הסיבות לצריכת אבקת חלבון

כל הסיבות לצריכת אבקת חלבון

לא רק לספורטאים. מידע חשוב על אבקת חלבון

רוב השרירנים והמתאמנים ה"רציניים" שתפגשו צורכים אבקת חלבון בשייק סמוך לאימון. מה ערכה של אבקת החלבון? במה היא מועילה? מלבד בודי בילדרים (שרירנים) עבור מי עוד היא אפקטיבית ?

מידע חשוב על אבקת חלבון והסבר על הסוגים השונים של אבקות החלבון.

אבקת חלבון היא למעשה תוסף תזונה המורכב ברובו מחלבון ומגיע בצורת אבקה, צריכתו נעשית בשילוב עם משקה כמו מיץ או שייק. ישנם כמה סוגים של אבקות חלבון:  ישנם אבקות חלבון שמקורן מהחי – מבוססות על אלבומין שהוא החלבון בביצה או שמבוססות על מי גבינה או קזאין שמקורם בחלב. יש אבקות חלבון טבעוניות שמקורן בחלבון מלא מהצומח ומשלבות נגזרות חלבון מקטניות כמו אפונה וסויה לצד דגנים כמו אורז.

כשבוחרים אבקת חלבון חשוב לדעת מה המקור לחלבון ומתי הזמן הנכון לצרוך אותו. אבקת חלבון שמקורה בקזאין למשל מתעכלת לאט ועדיף לצרוך אותה בלילה לפני השינה.

אבקת חלבון שמתעכלת מהר ומספקת הזנה מהירה לשרירים מיד אחרי אימון היא אבקת חלבון שמקורה מחלבון מי גבינה מבודד וישנם סוגים של אבקות חלבון שעדיף לצרוך בן הארוחות.

לצד החלבון כמרכיב עקרי מועשרת אבקת החלבון במרכיבים נוספים כמו מינרלים, ויטמינים ורכיבים חיוניים נוספים וגם משולבת בתוספות טעם וריח ולרוב גם המתקה.

עבור מי מועילה אבקת החלבון?

מאחר ונוכחות גבוהה של חלבון קשורה באופן ישיר לעליית מסת השריר ולירידה במסת שומן שימוש באבקות חלבון מתאים בראש ובראשונה לכל מי שעוסק בבניית מסת שריר, בחיטוב הגוף והורדת אחוזי שומן.

תהליכי הבנייה בגוף קשורים לחלבון וזקוקים לחלבון, ומחקרים מצאו קשר ישיר בן נוכחות מספקת של חלבונים לבן התאוששות מפציעה. וקבעו שכאשר יש כמויות גבוהות של חלבון האדם מתאושש מהר יותר מפציעה שרירית וספורטאים נוטים להיפצע פחות כאשר צורכים רמות חלבון גבוהות. 

במקרים מסוימים שייק אבקת חלבון יכול להחליף ארוחה וברוב המקרים הוא נצרך כתוסף תזונה, זאת אומרת לצד תזונה מאוזנת ובריאה ולא כתחליף.

כאשר רוצים להפחית במשקל הגוף, לשרוף שומן, לחטב את הגוף ולהעלות מסת שריר – יש להמעיט בצריכת פחמימה המשולה לסוכר ולהרבות בצריכת חלבונים. יש מי שמסוגל לאכול תבנית ביצים ביום ו 3 קופסאות טונה... אבל רובנו לא שם. ולכן לצד תפריט תזונתי בריא שמדגיש בעיקר חלבון מהחי (או מהצומח לטבעונים) יש מקום לחזק את אחוזי החלבון בעזרת שייק אבקת חלבון.

במיוחד מתאימה לטבעונים.

עבור צמחונים ובפרט עבור טבעונים, חוסר בחלבון היא תופעה מוכרת וחוסר זה עלול להשפיע לרעה על מערכת החיסון, להחליש את הגוף, לגרום לתופעות כמו שיער וציפורניים חלשות ואף ליצור לנשים חוסר איזון במחזור החודשי. אבקת חלבון היא דרך נהדרת לקבל תוספת של חלבון מלא ואיכותי מהצומח.


לרכישת אבקות חלבון במחיר מוזל

 

 


השאירו תגובה