משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

כל הסיבות ליטול שמן אורגנו

כל הסיבות ליטול שמן אורגנו

שמן אורגנו

הוא נפוץ כתבלין, במטבח המקומי משתמשים בו בעיקר לתיבול פסטה, רטבים ופיצה... אבל האורגנו הוא צמח מרפא בעל סגולות טיפוליות רבות. בכמה מילים: לאורגנו השפעה מייטיבה על מערכת החיסון, הוא קוטל חיידקים ובקטריות, מסייע בבעיות נשימה וצינון, מרגיע את מערכת העיכול ומטפל בפטריות וחיידקים בעיכול כמו קנדידה והליקובקטר, מטפל בתולעי מעיים, ועוד.

פעילותו הרפואית של האורגנו היא בזכות החומרים הפעילים המצויים בשמן המופק ממנו – קרבקרול, תימול וחומצה רוזמרינית. אורגנו עשיר גם ברכיבי תזונה חיוניים כגון ויטמין A ו K וגם ויטמיני B ו C. ומכיל כמויות רבות של סידן ומגנזיום וגם מעט ברזל ואשלגן וסיבים תזונתיים.

בראש ובראשונה – הוא קוטל בקטריות וחיידקים.

לשמן אורגנו פעילות אנטי בקטריאלית עוצמתית וגם אנטי פטרייתית ואנטי חיידקית, משמע הוא עוזר לקטול מחוללי מחלות חיידקים ווירוסים  במערכת הנשימה ובמערכת העיכול. לכן, כאשר מטפלים בהליקובקטר פילורי או הימצאות חיידקים אחרים במעיים, בפטריית השמרים (קנדידה) וגם בתולעי מעיים – שימוש בשמן אורגנו הוא חיוני לטיפול. נטילתו מומלצת גם לטיפול בוירוסים ובקטריות במערכת הנשימה ולכן מתאימה כאשר ישנה נזלת חיידקית או שיעול וליחה צמיגה המפריעה לנשימה. ניתן ליטול את שמן האורגנו גם בזמן טיפול אקוטי וגם כנטילה מונעת המחזקת את מערכת החיסון, בפרט בתקופות החורף או עונות מעבר כשוירוסים וחיידקים רבים "מסתובבים סביבנו".

תומך בפעילות מערכת העיכול

שימוש בשמן אורגנו מסייע לתהליך העיכול התקין מאחר ושמן אורגנו תורם להפרשת מיצי עיכול ואנזימים מהכבד וכיס המרה אל הקיבה והמעיים. בכך תורם לפירוק ולעיכול מיטבי. פעמים רבות, הטיפול בבעיות עיכול שונות מתחיל עם שמן אורגנו ולאחר שהמערכת התאזנה והתנקתה כל תהליך העיכול, הפירוק והספיגה הופך להיות טוב יותר, תקין וללא תסמיני מחלה, משמע – ללא תסיסה בקטריאלית, ללא כאבים או דלקת והסדרת פעילות המעיים והיציאות.

"אנטיביוטיקה מהטבע"

הקרבקרול, החומר הפעיל בשמן אורגנו הוא אנטי דלקתי וגם נוגד חמצון עוצמתי. לכן מתאים לטיפול במצבי דלקת שונים ויחד עם התימול תומך שמן האורגנו באיזון כולסטרול ושומנים בדם.

 

נוזלי או כמוסות? איך נוטלים שמן אורגנו ולמי הוא מתאים?

ניתן למצוא מוצרים משמן אורגנו בשתי צורות, כשמן נוזלי, שבו השמן המרוכז מדולל יחד עם שמן זית ובכמוסות רכות.

נטילה של שמן נוזלי תהיה בדילול עם מים או משקה אחר מאחר וטעמו מאוד מרוכז, נטילה זו מומלצת בעיקר כאשר יש מחלה בגרון, ליחה, דלקת גרון וכדומה וניתן גם לגרגר את השמן עם המים טרם הבליעה.

נטילה בצורה הזו לא מומלצת למי שסובל מצרבות, ריפלוקס, בעיות בושת או הקאות מאחר והשמן מאוד חריף ועלול לצרוב ברקמות העדינות. גם במקרים של דלקות חריפות או כיב קיבה יתכן וכדאי יותר ליטול אתהשמן בכמוסות לבליעה.

כמוסות רכות של שמן אורגנו הן עדינות יותר, הם מרוכזות מאוד ומכילות את אותה כמות שמן, אבל בזכות הכמוסה מתפרקות רק בקיבה ולכן לא יגרמו לנזק בושת וניתן ליטול אותם בכל מצב, גם כאשר ישנו כיב או ריפלוקס או צרבה קשה. נטילתם מתאימה גם לילדים לטיפול בתולעי מעיים למשל, בכל גיל שבו הם יסכימו לבלוע כמוסה. הכמוסה קטנטנה ונוחה לבליעה.

נטילתו אינה מותרת בתקופת ההריון.

לרכישת שמן אורגנו במבצע

 

המידע ניתן כהעשרה ואינו מחליף ייעוץ וטיפול אישי.

מעיין-זך דן. נטורופתיה לכל המשפחה. 052-8022243

 


6 תגובות

  • מלכה

    סובלת מגזים ,עודף חומציות בקיבה ולפעמים גם כאבים בחלק עליון של קיבה וגם מעצירות

  • חני

    יש לי כמה שאלות לגבי הרכיבים של המוצר רגישות וגו אשמח שתחזרו אלי

  • נופר

    שלום,
    סובלת מכאב בגרון שמציק מאוד לאורך שעות היום. מבדיקה אצל א.א.ג ראה שיש חומציות שעולה מהקיבה. הומלץ לי לקחת שמן אורגנו בכמוסות ולשלה עם זה כלורופיל כפעת ביום.
    האם
    מותר לצרול בהנקה?? מניקה
    תינוק בן 5 חודשים היום.
    תודה.

  • קרא

    האם מותר בהנקה?

  • נדב

    שלום,
    אני סובל מחומציות בקיבה שגורמת לי לכאבי בטן עליונה ולליחה מרובה.
    קבלתי המלצה להשתמש בשמן אורגנו והייתי שמח להמלצה שלכם מנסיונכם עם מה לשלב את שמן האורגנו?

השאירו תגובה