משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

האם אתם צריכים לצרוך תוספי תזונה?

האם אתם צריכים לצרוך תוספי תזונה?

האם אתם צריכים לצרוך תוספי תזונה? 

האם כדאי לצרוך תוספי תזונה על בסיס יומיומי והאם זה נכון לגוף ולמה?

התשובה היא כמובן אינדיבידואלית, מענה על 5 מהשאלות הבאות יכול לספק את התשובה :

 

  • האם אתם צורכים לפחות פעם בשבוע אלכוהול, קפאין, סוכר, מזונות מעובדים וכד'?
  • האם אתם מזינים את גופכם בירקות או פירות קפואים יותר מאשר מזונות אורגנים טריים?
  • האם יש לך תסמינים כרוניים או מצבים בריאותיים אחרים?
  • האם אתם פעילים גופנית בדרך כלשהי על בסיס שבועי?
  • האם אתם נחשפים למזהמים סביבתיים?

 

אם ענית על אחת או כמה מהשאלות תשבוה חיובית, רוב הסיכויים כי צריכת תוספי תזונה נכונה בשבילכם

 

ספיגת חומרי ההזנה - ככל שהגוף מתבגר יכולתו לספוג ויטמינים ומינרלים קטנה, בנוסף לכך, מבוגרים רבים גם צורכים תרופות באופן כרוני המפריעות לספיגה. לרבים מן האוכלוסיה רמת החומציות בקיבה נמוכה (6), מה שאומר שספיגת חומרים מזינים מן האוכל לקויה. תוספי תזונה יכולים לעזור לפצות על ספיגה לקויה.

 

מחלות כרוניות – החיים מודרננים גורמים לרבים ללחץ ומתח על בסיס קבוע המובילים למצבים בריאותיים כמו: חוסר איזון הורמונאלי, בעיות במערכת העיכול, עייפות, חוסר שינה וכאבים. תוספי תזונה מסוימים יכולים לסייע להתמודד עם מצבים בריאותיים אילו בצורה טבעית.

 

זיהום המים והאדמה - גם אם אתם שומרים על אורח חיים ותזונה בריאה, כולנו נחשפים למזהמים סביבתיים. אפילו במקומות הנקיים והטהורים ביותר, ישנם מזהמים במים, באדמה ובמזון. אנטיאוקסידנטים (נוגדי חמצון) וצמחים אשר תומכים בכבד יכולים לעזור לנטרל את הנזק מהחשיפה למזהמים סביבתיים אלו.

 

הפעלת הגוף - כאשר אנו מבצעים פעילות גופנית הגוף דורש יותר חומרים מזינים על מנת לייצר אנרגיה ולהתאוששות. בגלל שמרבית המזון של החיים המודרניים דל בחומרים מזינים אלה, תוספי תזונה מסייעים לגשר על הפער. ככל שמתאמנים יותר, כך הגוף זקוק ליותר ויטמינים ומינרלים על מנת לתחזק את הגוף בצורה נכונה ובריאה.

 

התזונה המודרנית - האוכל בתזונה הקיימת היום ברוב העולם המערבי רחוקה מלהיות מזינה בויטמינים ומינרלים חיוניים. המזון מורכב בעיקר ממזון מעובד, ירקות ופירות שאינם אורגניים וטריים, סוכרים, כמו גדולה של מלח, שומן רווי, צבעי מאכל, מייצבים וכד'. אפילו מזון שאינו מעובד לעיתים רבות מקבל הורמונים, אנטיביוטיקה  וחומרים מזיקים אחרים. בנוסף, אלכוהול וקפאין מפריעים לספיגה של חומרים מזינים מהמזון כך שהתוצאה מכל אלו היא חסרים תזונתיים רבים, בעיקר בויטמינים ומינרלים בסיסיים.

 

 

לסיכום, הצורך בצריכת תוספי תזונה המשלימים את החסרים התזונתיים ועוזרים לסייע במצסים בריאותיים ולהתמודדות עם אורח החיים המודרני הכרחיים גם למי שמקפיד על תזונה.

 

מעבר לחנות לרכישת תוספי תזונה

 

 


השאירו תגובה