משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

איך מרחיקים יתושים בצורה טבעית?

איך מרחיקים יתושים בצורה טבעית?

 

קיץ, שמש, חופש,  ים... יתושים!!!

איך שמתחיל החום הגדול – הם מגיעים בהמוניהם, הם אוהבים במיוחד מקורות מים עומדים אבל מתרחקים ממקור של ריח חריף.  איך מרחיקים את היתושים בקיץ? ומה אפשר למרוח כדי להרגיע עקיצות וגרד?

 

כדי להבריח אותם מהגינה או מהמרפסת - ריחות חזקים של צמח הלמון גראס  וגרניום לימוני דוחים את היתושים ולכן טוב  לשתול אותם בגינה. גם נוכחות של צמחים כמו מליסה, קורנית ולבנדר יעילה, עבורנו הריח נעים (והתה – טעים!) אבל עבור היתושים הריח הוא סיוט והם בורחים ממנו.

שימו לב: אם אתם שותלים צמחים בגינה או בעציצים – תבדקו שאין שאריות של מים עומדים, באדמה או בכלי, כי זו הזמנה ליתושים לחגוג ולהתרבות!

כדי להרחיק יתושים מהבית – בתוך הבית יעיל לטפטף כמה טיפות של שמן אתרי למון גראס, לבנדר, בזיליקום, קמומיל, מליסה וגם גרניום. ניתן לטפטף כמה טיפות על הרצפה בפינות הבית או בכניסה למרפסת, ניתן לטפטף שמן אתרי טהור על וילון, השמן האתרי הוא נדיף ואינו משאיר סימני כתם וניתן גם להשתמש במבער עם מים ו- 6 טיפות שמן אתרי למון גראס.

 

מריחה על העור והרחקת יתושים – כולנו זוכרים את תכשירי הרחקת היתושים מהילדות, תכשירים כימיים עם ריח לא נעים בלשון המעטה... במקומם אפשר להשתמש בגרסא טבעית וכיפית.

חשוב לדעת שהשמנים האתריים מאוד מרוכזים ומכילים חומר פעיל טבעי, לכן את רובם הגדול לא מומלץ למרוח באופן ישיר על העור, אלא רק כחלק מתערובת עם שמן נשא, שכל אחד יכול להכין בקלות בבית, ואפילו צירפנו לכם מתכון.

מתכון לשמן להרחקת יתושים:

50 מ"ל שמן זרעי ענבים

10 טיפות שמן ציטרונלה

16 טיפות שמן למון גראס\ עשב לימון

10 טיפות לבנדר

8 טיפות שמן גרניום

אין צורך למרוח על כל הגוף, אלא להניח עם האצבע בנקודות מסוימות (סמוך לנקודת דופק) מעט מהשמן, למשל בצוואר, בפרקי כף היד, בפרקי כפות הרגליים, בעורף. בכל מקרה, לא למרוח קרוב לעיניים או לפה.

 

נעקצתם? להגרעת גרד אצל מבוגרים וגם ילדים ותינוקות מומלץ להוסיף לאמבט פושט 2-3 כפות שיבולת שועל דקה + 4-6 טיפות שמן לבנדר. ולשבת בתוך האמבט. הלבנדר וגם השיבולת שועל מרגיעים את העור ומפחיתים גרד.

לעקיצה נקודתית ניתן למרוח טיפה של שמן לבנדר טבעי ישירות על העור.

 

 


השאירו תגובה