משלוח חינם עד הבית בהזמנה מעל 250 ש"ח

5 סיבות טובות לשתות משקה אלוורה

5 סיבות טובות לשתות משקה אלוורה

צמח האלוורה הוא אחד מצמחי המרפא הבולטים בעולם, הצמח הבשרני מכיל ג'ל מיוחד, עשיר ברכיבים פעילים ובחומרים מזינים. השימוש בצמח האלוורה ובג'ל האלוורה נפוץ ברפואה המסורתית גם בשימוש פנימי וגם בשימוש חיצוני, על העור.

מהם היתרונות העומדים מאחוריו? עבור מי שתיית משקה אלוורה מומלצת במיוחד? וגם ניפוץ מיתוס אחד חשוב.

משקה אלוורה – סופר פוד ירוק

משקה האלוורה מיוצר מהג'ל הפנימי שנמצא בעלי הצמח, הג'יל הזה מזין מאוד ומכיל מגוון רכב של רכיבים תזונתיים: מינרלים כמו סידן, אשלגן, סלניום וברזל, וויטמינים כמו ויטמין C, E, ויטמינים מקבוצת B כולל B12, חומצות שומן לרבות אומגה 3, אנזימים וחומצות אמינו חיוניות.

חלק גדול מתכונותיו המרפאות הן בזכות הימצאותם של פוליסכרידים המצויים בג'יל ומבניהם בולט פוליסכריד בשם acemannan .

לפני שנספר לכם על כל הסיבות הטובות בזכותן כדאי ויעיל עבורכם לשתות משקה אלוורה, בואו ננפץ מיתוס אחד שחלקכם אולי שמעו עליו בחצי אוזן.

מחקרים רבים מאוד בוצעו על צמח האלוורה, מחקרים ישנים שחקרו את השפעתו של מיץ מצמח האלוורה העידו גם על תופעות לוואי כמו הקאות, שלשולים, כאבי בטן ועוד תופעות שגרמו נזק למערכת העיכול. התגלה כי בכל המקרים האלה בוצע שימוש של עלה הצמח השלם, עם הקליפה. וקליפת האלוורה מכילה חומר משלשל מסוכן בשם aloine. משקאות אלוורה בימינו מיוצרים אך ורק מהחלק הפנימי של הצמח, החלק הבשרני ובו ג'יל האלוורה ואינם כוללים את קליפת הצמח ולכן נקיים מהחומר המזיק. שתיית מיץ אלוורה המיוצרת מחלקו הפנימי של הצמח בטוחה לחלוטין ויש לה יתרונות טיפוליים רבים, ללא תופעות לוואי.

אז מהן הסיבות לשתיית משקה אלוורה?

1.ריפוי צרבות וכיבים במערכת העיכול. בראש ובראשונה שתיית משקה אלוורה מתאימה לסובלים מצרבות, כיבים ודלקות במערכת העיכול. שתיית משקה אלוורה גם משככת כאב ומפחיתה את הפעילות הדלקתית וגם מרפאה את ריריות הקיבה הפגועות. ריכוז הפוליסכרידים המצוי בג'יל האלוורה משמש כשכבה מגנה על רקמות האפיתל העדינות במערכת העיכול. השימוש מומלץ גם לסובלים מהליקובקטר פילורי, חולי קרואן וקוליטיס, צליאק ומעי דליף ומתאים עבור מי שסובל מכל מיני סוגים של פרזיטים במעיים.

2.מצבי חולשה, תשישות פיזית. בזכות היותה עשירה במרכיבי תזונה מזינים, האלוורה נותנת כוח, היא נחשבת צמח מחזק והיא מתאימה לחיזוק אחרי מחלה ממושכת, כתמיכה לחיזוק חיסוני ובפרט מתאימה כאשר החולשה נובעת כתוצאה מחסרים תזונתיים או ספיגה לקויה.

3.תמיכה וטיפול בחולי סרטן. צמח האלוורה נמנה על רשימת הצמחים המתאימים ואף מומלצים לשימוש עבור חולי סרטן, הן בשילוב עם טיפול כימותרפי והן כחיזוק לאחר טיפול תרופתי\ כירורגי. המחקרים בתחום הזה הם רבים ומצאו כי החומרים הפעילים בצמח, ובפרט הפוליסכרידים שבו מסייעים בהקטנת הסיכוי לגידולים. מחקרים מצאו ששימוש במשקה אלוורה הראה על ירידה במספר הגידולים, צמצום קוטר הגידול, עלייה בסיכויי הישרדות של החולים ושיפר את התגובה לטיפול כאשר נלקח בשילוב עם כימותרפיה. מחקרים הראו שצריכת משקה אלוורה מחזקת את פעילות תאי ה NT (natural killers) שתפקידם לחסל תאים סרטניים.

בנוסף נמצא כי השימוש במשקה אלוורה עזר להקטין משמעותית את תופעות הלוואי של הכימותרפיה.

 4.אנמיה, בעיות ספיגה וילדים "חלשים וחיוורים". משקה האלוורה יודע לעשות 2 פעולות, מצד אחד הוא מעשיר בחומרים חיוניים כפי שנכתב בתחילת המאמר ובו בעת הוא יודע לשפר משמעותית את ספיגת רכיבי התזונה. מחקרים מצאו שיפור ניכר בספיגת ויטמיני C ו E , חיזוק הפלורה במעיים (יותר חיידקים ידידותיים) ופירוק יעיל יותר של רכיבי מזון, בפרט חלבונים. לכן השימוש מתאים לסובלים מתת תזונה, לאנמיה, לילדים שנראים חלשים וחיוורים ומצוין לקשישים.

5.איזון רמות סוכר וכולסטרול. אחרון חביב, משקה אלוורה יעיל מאוד בהפחתת רמות סוכר בדם, ובהורדת רמות כולסטרול ושומנים בדם. מחקרים מראים ששימוש במשקה אלוורה עוזר גם להאט את ספיגת הסוכר בדם לאחר ארוחה וגם מפחית את רמות הסוכר לאחר צום, אצל חולי סכרת.

נכתב כהעשרה ואינו תחליף לייעוץ וטיפול אישי.

מעיין-זך דן. נטורופתיה לכל המשפחה. 052-8022243

 לרכישת משקה אלוורה במחיר מבצע


2 תגובות

  • ניבי

    ללא ספק, איתי המשקה עושה פלאים

  • דורית אונא

    בבקשה כתבו כמה לקחת מהמשקה, תודה, דורית

השאירו תגובה